Mailbrev nr. 11

Reumatikerföreningen Norrköping

Mailbrev nummer 11, 2014

Hej!

Oj vad tiden går fort, vi är redan inne i december. Nu börjar avslutningarna på friskvården dugga tätt. Det är snart jullov men än finns det lite kvar.
På lördag den 6 december har vi ju vår julmarknad i samlingssalarna på Sandbyhov 11.00-14.00, det får du inte missa, lokala försäljare, lotterier och vi bjuder på kaffe/te och dopp.
Den 8 december på måndag alltså ärdet den årliga "Prova på-dagen" på Sandbyhov 14.00-18.00, där du får prova på våra olika aktiviteter, både medlemmar och icke medlemmar är välkomna även där bjuder vi på kaffe/te. Tiderna för dom olika friskvårdsaktiviteterna kommer att finnas på hemsidan från i morgon. Glöm inte att ta med träningskläder. Jag gör som vanligt skickar med månadsannonsen som var i tidningen i lördags. Om vi inte ses på dessa aktiviteter så önskar jag dig  en riktigt God Jul och Gott Nytt År.

Julhälsningar
från
Lotta Genzel

REUMATIKERFÖRENINGEN NORRKÖPING
Inbjuder till:
Julmarknad Samlingssalarna Sandbyhov
6/12 kl. 11.00-14.00
Lokala försäljare Fri entré, vi bjuder på fika

Prova på dag Sandbyhov
Vi erbjuder att få prova föreningens olika aktiviteter
såsom vattengympa, aquadans, sittgympa och
styrketräning.
8/12 kl. 14.00-18.00 Medtag träningskläder.
Vi bjuder på kaffe/te

Medlemmar med gäst är hjärtligt välkomna!
Kansliet 011-10 24 40 eller via mail: