Entrén vid Sandbyhov

8 juni FiN

FiN fibromyalgiföreningen inbjuder till en föreläsning
den 8 juni på Sandbyhov

FiN har deltagit i en studie tillsammans med Fibromyalgiförbundet, WellNOx och medecine doktor Olle Haglund. Studien innebar provtagning av bla. fria radikaler och mätning av blodkärlens genomströmning. Prover togs före studiens början och i slutet av den. Under två månader har vi som deltagit druckit RÖDBETSJUICE, några med LINGON och några med GRANATÄPPLE.

Studien genomförs för att se om RÖDBETSJUICE har någon effekt på Fibromyalgi och dess symtom.

Nu kommer dr Olle för att berätta om resultatet av studien. Hans föreläsning passar även dig som inte har fibromyalgi. Han har tidigare forskat kring hjärt/kärlsjukdomar, diabetes mm där bla. RÖDBETSJUICE visat sig ha bra effekter på dessa sjukdomar.

Fleratalet av våra medlemmar har under studien fått betydligt bättre blodsockervärden samt känt sig piggare efter att ha druckit RÖDBETSJUICEN

Det kommer att finnas möjligheter till provsmakning under föreläsningen

ONSDAG 8 JUNI KL: 15.30 PÅ SANDBYHOV

ANMÄLAN till oss senast 7 JUNI på vår mail alt telefon